Ny klass,nya vänner & nya mentorer men också en saknad vän

Jag kommer att sakna min gamla klass 8D har precis sett att jag kommer att gå i 9D och kommer att ha Mr Nilsson(vet inte vilken av dom men hoppas på So Nilsson) och Ms Miley som mentorer jag gillar Ms Miley eftersom  att hon både kan vara seriös men också rolig och jag har lärt mig massor av saker om självförsvar utav henne som jag anars inte hade lärt mig och hon är jätte bra på att förklara på matten men jag är endå inte så bra på matte så ja det är nog ingen mening med det.
Om det är So Nilsson så kommer jag blli jätte glad jag hade honom som mentor i åttan och han var jätte bra på att lära ut saker han gjorde alla sina lektioner intressana och verkade få alla att lyssna även om han hadde lite konstiga skämmt men dom var väl roliga ibland men kunde oftast bara vara konstiga.
Jag vet inte vad jag ska tycka om min nya klass eftersom att jag inte känner så många utav dom som kommer att gå i den men jag tror att vi kommer att få ett roligt år tillsammans och dom som jag känner i klassen är väldigt bra personer vissa har jag bara känt i ett år och en person har jag känt sedan förskolan så jag tror att det här läsåret kommer att gå bra och jag hoppas att jag gillar min nya klass lika mycket som min gammla.
Jag kommer att sakna mina vänner från 8D men speciellt en vän hon och jag har varit vänner väldigt länge och vi har alltid haft så roligt med varandra men hon kommer att flytta till skåne i sommar och jag vet inte hur många fler gånger vi kommer att träffas men jag kommer alltid ha minnerna från när vi bakade och när vi var på grönan senast,
vi har aldrig bråkat visst vi kanske har blivit sura på varandra och ibland säger lite taskiga saker mot varandra men vi har alltid förlåtit varandra och hjälp varandra med det mesta hon och jag brukade tävla om många saker tex vem som kunde rita bäst men vi var alltid jämlikar och hon är den bästa kompis jag någonsin haft.
Hon var speciell på sitt eget viss hon kunde vara rolig,smart och fick en alltid att skratta hon kanske inte var den bästa på att lyssna men sa alltid vad hon tyckte och var inte rädd för att stå för sitt beslut och jag önskar att vi hade haft mer tid tilsammans men det har vi inte men hon borde veta att hon är den bästa kommps jag någonsin haft och jag önskar henne lycka till i sin nya stad.

Kommentarer
Postat av: Nayana

fasst, dani ska ju inte flytta till skåne!!!! hon har skrivit till mig på fb

Svar: är du seriös? i must fråga henne
welovesuju.blogg.se

2012-07-04 @ 00:08:47
URL: http://iesn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0