Bröllop

Idag var jag hos min kusin i Piteå han har nyss gift sig och skulle ha en fest.
Det var ganska roligt men jag hade ont i huvudet typ hela tiden så det var ett minus på det.
Dom serverade jätte god mat och efterätt och jag min lillasyster min kusins barn och hennes kusin hoppade studs mata men min kusins barn blev ganska rädd när vi hoppade så vi slutade.
vi lekte en lek där man skulle slå en tärning och den siffran man fick skulle man leta en klädnypa med samma nummer och på den stod det ett ord och då skulle man gå till min moster och säga numret och ordet och om det var rätt så fick man en liten uppgift.
Sen skulle man slå tärningen igen och det nummer man fick skulle man plussa på med det förra numret man fick ex 1+6=7 och då skulle man leta efter nr 7 och nästa gång man skulle slå skulle man plussa på från 7 och försten till 40 vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0